دلتنگ تر از همیشه

خرید بک لینک
با سلام و احترام به دوستان عزیـــــزمممنونم از حضورتون تو وبــــــمامیدوارم از مطالبی که میزارمخوشتون بیاداگه نظریاپیشنهادی داشتیناس ام اس بدین 09332516204❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤گفتم خدایا دلگیرمگفت: حتی از من؟گفتم خدایادلم را ربوده اندگفت: پیش از من؟گفتم خدایا دوری ازمنگفت: تو یا من؟گفتم خدایا تنهاترینمگفت: بیشتر از من؟گفتم خدایا اینقدرنگو منگفت: من تو ام تو من!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤خدا را دوست بدار....حداقلش این است که یکی را دوست داریکه روزی به او می رسی . . .❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤می نویسم...می نویسم از تو برای تو و دور از تو ....بدون هراس از خوانده شدن...بگذار همه بدانند...می نویسم برای تو...برای تویی که بودنت را. دلتنگ تر از همیشه...ادامه مطلب

ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال می‌کنید

برچسب: عاشقانه, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 12:20

وقتی 15 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ...صورتت از شرم قرمز شد و سرت رو به زیر انداختی و لبخند زدی...*وقتی که 20 سالت بود و منبهت گفتم که دوستت دارمسرترو روی شونه هام گذاشتی و دستم رو تو دستات گرفتی انگار از اینکه منو از دست بدی وحشت داشتی* وقتیکه 25 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ..صبحانهمو آماده کردی وبرام آوردی ..پیشونیم رو بوسیدی وگفتیبهتره عجله کنی ..داره دیرت می شه*وقتی30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم ..بهم گفتی اگه راستیراستی دوستم داری.بعد از کارت زود بیاخونه*وقتی 40 ساله شدی و من بهت گفتم که دوستتدارمتوداشتی میز شام رو تمیز می کردی و گفتی .باشه عزیزم ولی الان وقتاینه که بریتودرسهابهبچه مون کمک کنی*وقتی که 50 سالت شد و منبهت گفتم که دوستت دارم تو همونجور که بافتنی می بافتیبهمنکاه کردی و خندیدی*وقتی 60 سالت شد بهت گفتم کهچقدر دوستت دارم و تو به من لبخند زدی...*وقتی که 70 ساله شدی و منبهت گفتم دوستت دارم در حالی که روی صندلیراحتیمون نشسته بودیم من نامه های عاشقانه ات رو که 50 سالپیش برای دلتنگ تر از همیشه...ادامه مطلب

ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت: 7:05

آن شب شب نحسی بود ...با او تماس گرفت : چرا ؟ مگه من چی کار کردم ؟دختر در جوابش : تو ... نه عزیزم تو خیلی پاکی ... ولی من ... تو لیاقتت بیشتر از منه ...گفت : این حرفا چیه ؟ تو می دونی یا من ؟ من دوست دارم ... به خدا بدون تو می میرم ...دختر گفت : این از اون دروغا بودا ... ولم کن ... ازت خسته شدم ... تو زیادی عاشقی ...پسر : مگه بده آدم عاشق باشه ... ؟دختر : آره واسه من بده ... عشق دروغه ...پسر : نه به خدا من عاشقتم ...دختر : ولم کن حوصلتو ندارم ...پسر آهی کشید و گفت نه تو رو خدا نمی خوام از دستت بدم ...صدای قطع شدن مکالمه آمد ...تازه به خانه رسیده بود ... وارد اتاقش شد و با دیدن عکس او در پشت زمینه ی کامپیوترش ، اشکش جاری شد ...آهنگ مورد علاقه ی او را گذاشت تا پخش شود ...به اواسط آهنگ رسیده بود که بغضش ترکید ...بود و نبودم ... همه وجودم ... آروم جونم ... واست می خونم ... دل نگرونم اگه نباشی بدون چشمات مگه میتونم ؟گرمی دستات ... برق اون نگاه ... یادم نمیره طعم بوسه هات ... کاشکی بدونی اگه نباشی ... می شکنه قلبم بی تو و صدات ...و می گریست ...بدون شام خورد دلتنگ تر از همیشه...ادامه مطلب

ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت: 7:05

گاهي سخت مي شود …دوستش داري و نمي دانددوستش داري و نمي خواهددوستش داري و نمي ايددوستش داري و سهم تو از بودنشفقط تصويري است رويايي در سرزمين خيالتدوستش داري و سهم تواز اين همه ، تنهايي است دلتنگ تر از همیشه...ادامه مطلب

ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت: 7:05


من با تو زير باران نرفته ام اما...


اما باران که مى بارد دلم برايت تنگتر ميشود


را ه مى افتم,بدون چتر,من بغض ميکنم ...آسمان گري

دلتنگ تر از همیشه...

ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال می‌کنید

برچسب: fhvhk j,fhnvhk 'sjv,fhvhk tdgl, نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت: 7:05

صفحه بندی