
وقتی 15 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ...صورتت از شرم
قرمز شد و سرت رو به زیر انداختی و لبخند زدی...
*
وقتی که 20 سالت بود و منبهت گفتم که دوستت دارم
سرترو روی شونه هام گذاشتی و دستم رو تو دستات گرفتی انگار از
اینکه منو از دست بدی وحشت داشتی
*
وقتیکه 25 سالت بود و من بهت گفتم که دوستت دارم ..
صبحانهمو آماده کردی وبرام آوردی ..پیشونیم رو بوسیدی و
گفتیبهتره عجله کنی ..داره دیرت می شه
*
وقتی30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم ..بهم گفتی اگه
راستیراستی دوستم داری
.بعد از کارت زود بیاخونه
*
وقتی 40 ساله شدی و من بهت گفتم که دوستتدارم
توداشتی میز شام رو تمیز می کردی و گفتی .باشه عزیزم ولی الان
وقتاینه که بری
تودرسهابهبچه مون کمک کنی
*
وقتی که 50 سالت شد و منبهت گفتم که دوستت دارم تو همونجور که
بافتنی می بافتی
بهمنکاه کردی و خندیدی
*
وقتی 60 سالت شد بهت گفتم کهچقدر دوستت دارم و تو به من لبخند
زدی...
*
وقتی که 70 ساله شدی و منبهت گفتم دوستت دارم در حالی که روی
صندلیراحتیمون نشسته بودیم من نامه های عاشقانه ات رو که 50
سالپیش برای من نوشته بودی رو می خوندم و دستامون تو دست هم
بود
*
وقتی که 80 سالت شد ..اینتو بودی که گفتی که من رو دوست داری..نتونستم چیزی بگم ..فقط اشک در چشمام جمع شد
اونروز بهترین روز زندگی من بود ..چون تو هم گفتی که منو دوست داری
بهکسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری
وچقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی
چونزمانی که از دستش بدی
مهمنیست که چقدر بلند فریاد بزنی
اون دیگر صدایت را نخواهد شنید
ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36