خـــدایـــا !
بـبـخــش اگــه دنـیـاتــو مـیـفــروشــم بـه یـه نــگاه عـشـقـم . .
بـبـخــش اگـه یـکی رو دارم بــرام خـــدایـی مـیـکـنـه . . .
بـبـخــش اگـه عـشـقـمـو بـیـشـتـر از جـونی که تــو بـهـم دادی ،
دوســـღــــش دارم !
بـبـخــش اگـه بـعـضی وقـتـا ســرت داد زدمــو عـشقـمـو ازت خــواسـتم . . .
بـبـخــش اگـه یـه مـوقـعـهـایــی عــاشـقــانــه مـیــپـرستـمـش . . .
بـبـخــش اگـه آرامــــــ♥ــــشم خــلاصــه مـیـشــه تــو صــداش . . .
خــــدایـــا !
بـبـخــش اگـه مـیـخـوام دنــیـا نـباشـــه ، اگــه اونـیکـه دنــیـامــه نـبـاشــــه . . .
دلتنگ تر از همیشه...
ما را در سایت دلتنگ تر از همیشه دنبال میکنید
برچسب: درد و دل های عاشقانه,درد و دلهای عاشقانه واقعی,درد و دل هاي عاشقانه, نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت: 7:04